Hvorfor vælge Togrejser Europa?
Din garanti for kvalitet, komfort og uforglemmelige oplevelser
Togrejser Europa
Togrejser Europa er en familiedrevet virksomhed med speciale i togrejser til hele Europa. Vi elsker at rejse med tog og der findes intet mere tilfredsstillende, end at rulle gennem de europæiske landskaber, imens man læser en god bog, arbejder, spiller iPad eller sidder i restaurant vognen og nyder en god frokost. Samtidig er togrejser nok også den rejseform, hvor der lettest opnås kontakt mellem mennesker.
Høj service og ærlig rådgiving
Vi vægter et højt service niveau og individuel, ærlig rådgivning for at skabe fantastiske rejser der opfylder netop dine behov og ønsker. Og gør en ære ud af, at alle vores gæster kommer hjem med en god rejseoplevelse. Vi dedikere vores tid til at finde de bedste tilbud og de helt rigtige løsninger udfra vores kunders ønsker.
Tænk kun på at skabe minder
At booke en rejse kan til tider være uoverskueligt når der er mange faktorer i spil. Ved at bruge os som rejsebureau slipper du for besværet selv, vi vil vejlede og guide dig igennem mulighederne og stå for alt booking og koordinering. Kom med et ønske og vi vil gøre vores bedste for at opfylde det, så I kun skal tænke på at skabe minder for livet.
Mere end 20 års erfaring
Kun få i den danske rejsebranche, har et bedre kendskab til deres destinationer end os. Vores team er sammensat af eksperter med mere end 20 års erfaring med salg af togrejser tilsammen.
Rejsegarantifonden - rejs sikkert
Som medlem af Rejsegarantifonden, er din pakkerejse dækket når du køber hos Togrejser Europa. Du kan derfor føle dig sikker når du rejser med os. Dette er også jeres garanti for at Togrejser Europa har et stærkt økonomisk fundament og at I altid er dækket af pakkerejseloven. Hvis rejsen ikke kan gennemføres pga. grænselukninger eller udenrigsministeriets rejsevejledninger.
Ingen skjulte gebyrer på togrejser
Alle priser fremgår af vores hjemmeside og der er kun gebyr på kreditkortbetalinger. Der er ingen skjulte gebyrer på togrejser, billetpriserne er som man ser og der kommer ingen ekstra beløb på for bagage eller lignende.
Børn rejser gratis med toget
Det kan være en fordel at rejse med tog som familie. Du kan have fire børn med under 15 år gratis ifølge én betalende voksen, når turen går ud over landets grænser. Det eneste man skal betale er for en pladsreservation ombord toget.
Høj komfort og et grønt valg
En togrejse er noget helt særligt, og oplevelserne starter allerede når du står på perronen og ser toget ankomme. Sæt dig i det komfortable sæde med god benplads, og nyd toget der suser gennem den europæiske natur. Gør dit for klimaet, og vælg en togrejse der er mere miljøvenligt end andre transport former.
24-timers nødtelefon
Vi har 24-timers nødtelefon og vores kunder kan derfor altid få hjælp og vejledning, såfremt der opstår uventede problemer.
FREMRAGENDE På basis af 40 anmeldelser Opslået på Google Mette Krebs Jensen10. juni, 2026Trustindex verificerer, at den oprindelige kilde til anmeldelsen er Google. Hej Man skal passe på med at rejse med Togrejser Europa. Man bliver afhængig af det. Min tur til Amsterdam var en pragtfuld tur. Der startede med at køre i det nye tjekkiske tog til Tyskland. Amsterdam er ren, overskuelig, umådelig hyggelig med de skønne huse og de mange kanaler og broer og sidst men ikke mindst tryg at gå rundt i både om dagen og om aftenen. Hotellet var dejligt med en virkelig god morgenmad og lå lige ud til Amstel og dermed midt i smørhullet. Der var gå afstand til alt i byen. En kanalrundfart kan varmt anbefales, det er en god måde at se byen på og hvis Skipper er god falder der mange sjove historier af undervejs. Jeg blev snydt så det drev da jeg tog en taxa fra banegården til hotellet. Det kostede kun en tredjedel da jeg skulle hjem da hotellet havde aftale om fast pris. Ak ja brug appen som bliver anbefalet eller tag snyderiet som en oplevelse. Ellers er Amsterdam det sted som jeg som gammel og enlig kvinde har følt mig totalt tryg i. Det er en oplevelser sig selv bare at kunne nyde byen uden at skulle klamre sig til tasken Hilsen Mette Krebs JensenOpslået på Google Marianne Kristensen4. juni, 2026Trustindex verificerer, at den oprindelige kilde til anmeldelsen er Google. Kære Togrejser i Europa. Højdepunkterne var naturligvis Alperne set nedefra og ovenfra. Det var kort sagt bjergtagende. Min voksne datter og jeg rejser hvert år en uge sammen og nyder hvert minut. Siden min mand døde for knapt 9 år siden, har vi rejst sammen. Vi har haft mange spændende ferier sammen. Denne ferie var uovertruffen. Vi følte os lige fra planlægningsfasen hjulpet godt på vej. 1 gang under rejsen var vi nødt til at kontakte Michael fra Togrejser i Europa. Næsten alle toge , som vi kunne bruge, var aflyst p.g.a. strejke. Det viste sig, at der er planlagt strejker på forhånd i mellem 12 og 24 timer. Den næste strejke er d. 11. juni i år!!!!! Michael kunne fortælle os, hvad vi skulle gøre, så vi var på bestemmelsesstedet i Lugano rettidigt dog med et andet tog. Tak til Michael ❤️ Vi har oplevet en masse, både på egen hånd og i kraft af de planlagte strækninger på turen. Vi kan kun anbefale ferierne til alle, som elsker at kigge på og være i naturen. Med venlig hilsen Marianne Kristensen.Se mindreOpslået på Google Marianne Bjerg20. maj, 2026Trustindex verificerer, at den oprindelige kilde til anmeldelsen er Google. Tusind tak for en vel tilrettelagt tur. Vi er alle kommet hjem i god behold. Turen forløb glat uden problemer. Vi havde fint vejr årstiden taget i betragtning med kun en rigtig regnvejrsdag, som var den dag, hvor vi skulle sejle med færgen fra Bergen til Flåm. Specielt togturen fra Oslo til Bergen var enestående nærmest en slags tidsrejse fra grønt forår i syd til vinter på Hadangervidda og tilbage til forår i Bergen alt sammen i strålende solskin. Sejlturen i Sognefjorden var også et højdepunkt på trods af regnen. Ligeledes togturen fra Flåm til Myrdal fra sol til snevejr. Et par småting, som vi var mindre begejstret for, var de små værelser på Scandic hotellet i Bergen og standarden af toget fra Myrdal til Oslo i forhold til standarden af toget fra Oslo til Bergen, som var super.' Placeringen af de valgte hoteller var rigtig god, idet afstanden til de valgte transportformer var dejlig kort. Super. Konklusionen er derfor at det var en rigtig god og interessant oplevelse. Tusind tak for det. Med venlig hilsen ErikOpslået på Google Ilse Johansen13. maj, 2026Trustindex verificerer, at den oprindelige kilde til anmeldelsen er Google. Tog / bil Århus Tirana Vi stod på toget i Aarhus, hvor vores rejse til Albanien startede afslappende på 1. Klasse. Med et par skift nåede vi Hamburg, hvor vi efter et ophold steg på nattoget til Innsbruck. Derfra gik det ned gennem Østrig med flotte udsigter til bjerge. I Bologna have vi en overnatning på et godt hotel, tæt på banegården og centrum, som er meget smuk, med alle buegangene. Næste dag kørte vi ned langs Italiens kyst til Bari. En rigtig smuk tur. Bari har en smuk gammel bydel med små stræder, som er værd at udforske. Ombord på færgen fik vi en kahyt med fin plads med 2 køjer og badeværelse. Efter en god nats søvn ankom vi til Albanien. Her ventede nye oplevelser. Vi blev mødt at en ung kvinde, som var vores chauffør og guide den uge, vi tilbragte i Albanien, hvilket var en stor gevinst. Hun have informationer om kultur, historie, natur, mad, sociale forhold m.m. Desuden kunne hun begå sig i den albanske trafik og talte Albansk. Hun var rigtig godt selskab på resten af rejsen. Vi så Durrës´ seværdigheder, inden vi kørte til Berat for indkvartering på godt lokalt hotel. Vi så slottet næste dag samt var på rundtur i byen med de 1000 vinduer som er på Unesco´s verdens kulturarvliste. I Gjirokäster boede vi lokalt på et lille familieejet hotel. Det er byen med de mange stenhuse og stengader, samt bazar og et stor, spændende borgområde på toppen af byen, hvilket vi oplevede de dage, vi boede der. Efter en smuk køretur gennem bjergene og ophold på en strand, så vi en mindre borg, inden vi kørte til Vlorë, en smuk tur langs kysten. I byen spiste vi dejlig fisk, så det jødiske kvarter og en moske. Vi kørte tilbage til Porto Polermo for indkvartering på et hotel med udsigt over byen og kysten. Vi så en smuk solnedgang, inden vi kørte til byen for at opleve den ved aftentid, Efter lokal morgenmad kørte vi til Tirana. Tirana er en ”travl” by med meget biltrafik. Vores guide udvalgte et godt og hyggeligt spisested i rolige omgivelser, hvor vi fik nogle lækre lokale småretter. Vi overnattede på et hotel, i udkanten af byen. Nogle af de andre morgener, havde vi fået traditionel albansk morgenmad. Den var udmærket, når man lige indstillede sig på, at den var så anderledes, end hvad vi er vant til (den bestod bl.a. af 2 spejlæg og 2 små lokale pølser, agurk, tomater, brød og et stort stykke fetaost). Vi så en nyere moske, en katolsk kirke og Bunkermuseet. Dette museum beskrev Albaniens historie, bl.a. tiden under 2. verdenskrig og kommunisttidens forfølgelser. Albanien var et meget lukket land under kommunismen. I dag er det et på mange måder moderne land. Der ses dog stadig hestevogne nogle steder. Der er fine strande, meget smuk natur. Albanien er et spændende land.Opslået på Google Eleonora Johansen4. maj, 2026Trustindex verificerer, at den oprindelige kilde til anmeldelsen er Google. Vi, 4 personer tog tog/interrail til Napoli og Rom i påskedagene. Togrejser kan noget som flyrejser ikke kan. Vi hyggede os sammen med andre rejsende, nød udsigten gennem det fantastiske Brennerpas og alt efter det. Vi fik brug for hjælp i en forsinkelse og kontaktede rejseselskabet og fik hjælp med det samme. Rejsende, vær opmærksom ved forsinkelser og søg info og du vil blive hjulpet af dem du rejser med og rejseselskabet. Vi nød Napolis historiske bydel og Det spanke kvarter, en heldagstur til Pompei og fik venlighed overalt. I Rom tog vi Seightseingsbus de første dage til at orientere os og fik set det vi gerne ville se. Det Sixtinske Kapel var fantastisk og bydelen Trastevere var også besøg værd, med alle de mange spisesteder og kreative butikker. Tak, Togrejser Europa for veltilrettelagt rejse. Det er ikke sidste gang. Eleonora og RogviOpslået på Google Birgitte K.24. april, 2026Trustindex verificerer, at den oprindelige kilde til anmeldelsen er Google. Vi har været på togrejsen “Sicilianske drømme”. Vi har været overordentlig tilfredse med Togrejser i Europa, både før og under rejser. De var meget hurtige til at reagerer på vores henvendelser og meget fleksible og lydhøre i forhold til vores ønsker. De bedste anbefalinger😊.Opslået på Google lotte daniel21. april, 2026Trustindex verificerer, at den oprindelige kilde til anmeldelsen er Google. Vi var to afsted til London. Jeg har før rejst med Togrejser Europa og var ikke i tvivl om at de var de rette til London turen. God kommunikation i planlægnings fasen. Og da alt var på plads ,modtog vi alle papirer med posten en måned før afrejse. Vi valgte 1. Klasse og det var et plus. Der var god tid til at skifte. Hotellerne i Køln og Bruxelles var super fine. I sær Køln , som lå lige ved domkirken var et godt valg. I London boede vi meget centralt ved St Pancras Der er busser i alle retninger og i gåafstand fra Oxfordstreet. Alt i alt en dejlig tur.Opslået på Google Susanne Ladegaard20. april, 2026Trustindex verificerer, at den oprindelige kilde til anmeldelsen er Google. Vi havde en helt fantastisk tur til Prag, Bratislava, Budapest og Wien. Det var super fint med Interrail billet og pladsbilletter til togene. Hotellerne lå i gåafstand fra banegårdene (undtagen i Budapest) Vi anbefaler gerne Togrejser Europa og vi skal på tur igen når vi har fået sparet sammen i vore lille klub.Opslået på Google Sofia25. marts, 2026Trustindex verificerer, at den oprindelige kilde til anmeldelsen er Google. Rigtig godt hotel i midten af Dresden, og fin tog tur, dog med lidt forsinkelser og aflysninger, men det må blive en del af charmen ved at rejse med tog. Fantastisk tur alt i alt !Opslået på Google Ilse Johansen14. februar, 2026Trustindex verificerer, at den oprindelige kilde til anmeldelsen er Google. Vi har rejst med Togrejser Europa 2 gange, har flere rejser planlagt og en under planlægning. Det er en stor fordel, at vi sammen med Togrejser Europa kan planlægge vores rejser ned til mindste detaljer : tog/fly ud hjem 2. Eller 2. Klasse tog, hvilke byer vi vil besøge og hvor mange nætter? 3 eller 4 stjerners hotel. At alt er planlagt gør, at vi kan læne os tilbage i toget og nyde turen, indtil vi kommer frem til vores hotel, hvorfra vi kan udforske byen/området. Vores Schweiz rejse i august 25 var med fantastiske udsigter og landskaber, som vi nød på 1. Klasse, mens vi spiste frokost eller slappede af og snakkende med medpassagerer. Vores Norges rejse var her i januar/ februar 26 . Vi besøgte Oslo, Tromheim, Bodø og sejlede til Svolvær på Lofoten. Virkelig en god oplevelse i flotte hvide landskaber. Fly hjem igen , en god kombination. Vi boede på gode hoteller på begge rejser, specielt det i Trondheim er værd at fremhæve, da det lå i et tidligere bageri. Trondheim by er også spændende og flot. " Togrejser " har lavet et godt, omfangsrigt og meget brugbart i materialer som kan downloaded. (info om fly-, tog- og bustider). Det har vi flittigt gjort brug af. Vi kan i høj grad anbefale at rejse med "Togrejser". Philip og Ilse